nedeľa 14. apríla 2013

Vlasoví pomocníci

Čaute ženy,

dnes nemám moc náladu na vykecávanie, som v strese lebo ma čaká brutálne mega ťažký týždeň. Okrem svojej roboty idem ešte zaskakovať za kolegu, netuším čo tam mám robiť, technika samozrejme vtedy keď má poslúchať tak neposlúcha, kolegovi chudákovi stále vyvolávam, nič nejde mať z tej dlho vysnívanej dovolenky. V piatok som sa kvôli stresu nemohla ani najesť, nemala som si kedy kávu vypiť od rána. Jedinou výhodou asi bolo to, že namiesto môjho pravidelne nízkeho tlaku, som teraz mala pre zmenu vysoký :D Takže to musím brať pozitívne :P Tých 5 dní snáď nejako prežijem...držte palec :)

A teraz k veci konečne. Patrím medzi tradičných kozmetických shopaholikov, ale na vlasovú kozmetiku som si nikdy nepotrpela. Osudový zvrat nastal, keď si šikovnica Džulka prefarbila vlasy na blond (teda neviem či je blond ten správny výraz :D) Účinky peroxidu vám tu rozpisovať snáď nemusím :D a tak som bola nútená si vlasy prefarbiť späť na hnedo a začať sa o moje zhorené, zničené vlásky viac starať. 

Slávnostne Vám predstavujem päťku mojich vlasových asistentov, ktorým zostanem verná asi do konca života...a možno len dovtedy kým vlasoví experti nevymyslia niečo lepšie :P Tamtadadáá...


1. Hydratačné sérum na vlasy s makadamovým olejom (Avon)
2. Hydratačná maska na vlasy s makadamovým olejom (Avon)
3. Studio Silk&Gloss (Loreal) pre zhladené vlasy - skvelá vec, po vyfénovaní už nemusím žehliť. Sláva tomuto produktu! :D
4. Ošetrujúci balzam na farbené a melírované vlasy (Loreal)
5. Kondicionér Repair Therapy (Syoss)

 

Nespomenula som šamón, viem :D a to z veľmi prostého dôvodu...používam všelijaké šampóny, čo mamka kúpi :D Okrem nejakých proti lupinám, lebo také majú pre mňa úplne opačný efekt :D Inak beriem všetko možné a je mi to jedno...zatiaľ :D
Na to, že som na začiatku písania tohto článku nemala ktovieakú náladu, tak som sa celkom aj rozkecala :D Fajn odreagovanie :)

Ktoré sú vaše najobľúbenejšie vlasové produkty?? Zvyknete používať aj nejaké domáce recepty??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára