štvrtok 9. mája 2013

Surpráájs v DMku

Ahojte moje milé,

včerajšie sviatočné voľno ma tak zmiatlo, že som sa práve chystala pridať pondelkovú rubriku :D...ktorá by sa mala stať pravidelnou...ak medzi časom nejak extra nezleniviem :P :D
Keďže som pred chvíľkou len prišla z práce a o chvíľku bežím znovu preč, tak len veeľmi rýchly a stručný post.

V utorok som bola u očnej pretože som sa konečne (!!!) odhodlala dať si predpísať šošovky a kým mi išiel bus do práce, bežala som cez celé mesto do DMka kúpiť len pár nutných vecí ako šampón, vreckovky, tampóny a tak dále. A čakalo ma tam ohromnééé prekvapenie :))


KONEČNE som v regáloch našla aj také mega značky ako Aussie, Bioderma, toniy&guy a ďalšie, ktoré sa u nás inak nedali zohnať...teda taká Bioderma alebo Clinique aspoň v lekárni....ale keby sa predavačky tak pred mesiacom spýtate na značku toni&guy tak vás vykopne tak rýchlo, že sa vám ani otváracie dvere nestihnú otvoriť...takže som hroooozne nadšená...dvojnásobne preto lebo som práve dostala výplatku, takže viem ako jej vykrútim krk :D







Ktorá je vaša najobľúbenejšia značka?? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára