utorok 14. mája 2013

Tvarohové brownies so skaramelizovaným banánom

Čaute hviezdy,

tak si tu sedkám zabalená v deke s kýblom zmrzliny :D keď som si spomenula aký vynikajúci koláč som v nedeľu upiekla...a že mi to nedá aby som sa nepochválila...ach aká som len šikovnica :D
Receptík je prebratý pretože ešte nie som na takej cukrárenskej a pekárenskej úrovni aby som vymýšľala vlastné recepty...v skutočnosti som totálny najzačínajúcejší začiatočník a keď si vyberiem nejaký komplikovanejší koláč, tak jediny kto ho žerie sú naše sliepky...pes nám pred nedávnom zdrhol..a mne až teraz došlo prečo vlastne... :D :D

Ok, takžeee milé dámy, predsravuje vám môj 3. najobľúbenejší kolár na svete (po marlenke a domácom tiramisu) ------> Tvarohové brownies so skaramelizovaným banánom

Ako som už povedala, recept nie je môj. Je prebratý z môjho obľúbeného blogu z lásky k vareniu, kde som našla viacero zaujímavých receptov, do ktorých sa plánujem pustiť v blízkej budúcnosti (nech majú sliepky čo žrať :D)

A takto ten fešák vyzeral :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára